Cycliciteit 19 Klassen: Ruimtes – verleden en nu

Carlos Castaneda’s Tensegrity®

Herzien van momenten uit ons verleden, biedt ons de gelegenheid om kostbare energie weer beschikbaar te krijgen in het nu..

Zondag, 10 juni 2018, 14:30 – 17:30,

Zondag 24 juni 2018, 15:30 – 17:30
Zen Dojo Mei Ran, Fizeaustraat 23, Amsterdam

of online (via zoom) Zondag, 10., 17., 24. juni 2018, 7:00 – 8:30 p.m.

Begeleid door gecertificeerd level-II Tensegrity® Facilitator Silke Wolter in samenwerking met Cleargreen

Werken/wonen in dezelfde ruimte of zelfs hetzelfde gebouw kan spanning in ons fysieke lichaam geven. Opbouw van spanning in dit soort situaties weerhoudt ons van onze volledige capaciteit, met andere woorden onze optimale staat van zijn.

Wij kunnen onbewust denken dat wij onze kamers van onze kinderjaren met onze broers, zus en ouders achter ons gelaten hebben, maar de waarheid is dat wij de neiging hebben om eerdere opgedane gedragspatronen weer op dezelfde manier te blijven herhalen in onze volwassenheid.

In deze lessenserie bekijken we situaties uit ons leven en beoefenen we de Magical Passes® van de Sabeltandtijger, om toegang te krijgen tot de volledige lichaamsademhaling, kracht, passie, alertheid, wendbaarheid en perceptuele vaardigheden en krijgen we een nieuwe kijk op hoe we met onze collega’s/ partners/ elkaar kunnen omgaan.

Dit zijn twee bijeenkomsten op locatie in de dojo:

zondag 10 juni 2018, 14:30-17:30 uur.

zondag 24 juni 2018, 15:30-18:30 uur

of online (via zoom) Zondag, 10., 17., 24. juni en 1 juli 2018, 19:00 -20:30 uur,

Je kunt je vooraf aanmelden via info@stichtingmot.nl of siwo@xs4all.nl.

Registratie aan de deur is ook mogelijk.

Contact: info@stichtingmot.nl
Telefoon: Silke 06 2505 3169
Locatie: Zen Dojo Mei Ran, Fizeaustraat 23, Amsterdam

Je bent van harte welkom om samen met ons Tensegrity® te beoefenen!

Met vriendelijke groet,
Stichting MOT –Silke Wolter