Over ons

Stichting Movements of Tensegrity® (MOT) is een organisatie voor Tensegrity® beoefenaars in Nederland. Wij maken informatie beschikbaar voor iedereen die geïnteresseerd is Tensegrity®: de moderne versie van de magische passen en de staat van zijn onderwezen aan Carlos Castaneda Florinda Donner-Grau, Taisha Abelar and Carol Tiggs, door hun leraar, Don Juan Matus. De organisatie Cleargreen Inc. is opgericht in samenwerking met de studenten van Don Juan. Zij organiseert workshops en classes over Tensegrity® door de hele wereld.

Stichting MOT ondersteunt oefengroepen die verspreid over Nederland oefenen. Dit doet zij door gegevens over locaties en trainingstijden op de site te vermelden en (nieuwe) ideeën met de oefengroepen uit te wisselen. De oefengroepen functioneren autonoom en het programma verschilt per locatie. Tijdens de bijeenkomst is er ruimte voor het uitwisselen van gedachten, ideeën en het stellen van vragen.

Ook speelt de stichting een rol bij het organiseren van intensieve oefendagen of weekends (intensive practices) in Nederland of elders in Europa. Deze worden aangekondigd via deze website. Als je je op de mailinglist laat zetten, dan krijg je informatie gemaild.

Heb je vragen, ideeën, nieuwe dromen mail ons gerust en we nemen contact met je op.